bonus

Jag o Jeanette pratade om att vi var ganska less på att hårdträna hundarna i olika saker hela tiden så idag bestämde vi oss för att bara gå kravlöst i skogen. Så vi åkte till tjottahejti för att slippa möta kreti o pleti och släppte hundarna lösa på en 2½ timmes promenad. 

image252
My passar på älg

image253
Verkar inte dyka upp någon

image254
Garp är en inte lika graciös älgpassare...............

image255
Men man kommer ju högre upp och får bättre utsikt om man sitter på armstödet :oD

image256
Obskyra saker kan man hitta mitt i skogen...ett barbienattlinne !!!

Kommentarer
Postat av: Veronica och Gaija

Wow! Mååånga bilder! Och oj vad fina bilder! Förutom på vissa barbieprylar då. *skrattar*

Kommer ni upp till helgen på kennelträffen? Skulle vara skoj! Tyvärr kan jag bara delta en dag. Jag ska vara domarsekreterare på en tävling på piteå BK i helgen... =O)

Jag kommer att ha med mig Lilleskutt alias Exzena också för beskådan på kennelträffen. ;O)

Må så gott och ge kramar och pussar till höger och vänster till alla!=O)

2007-10-09 @ 10:45:34
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0