hög tid

för uppdatering. Jag har försökt några gånger men när jag skrivit klart har jag blivit utkastad och är för lat för att börja om. Men nu ska jag göra ett försök igen.
Garp har blivit stora karln. Det hände i förrgår. En klockren träddusch med lyft ben. Han har iofs markeringskissat några veckor nu men inte siktat förrän nu. För min del hade han kunnat dröja länge än med att bli "könsmedveten". Nato visar inga tecken än.
Vi hänger i skogen mest 20 timmar om dagen känns det som. Man får passa på medans vintern håller andan en stund. Torrt och fint och soligt har det varit ett bra tag nu. Vi kör grundövnningar i rapport och spårar lite och bara tokgår i största allmänhet. Härligt värre :o)
Har nog nött ut kamerabatterierna för nu räcker de bara till 2 bilder per laddning så jag har missat många kanonfototillfällen. Här kommer dock en liten kavalkad från de senaste veckorna.....


image113
20/3

image114
24/3

image115
Nato posar

image116
2 colliesar o en schäfer

image117
2½ schäfrisar o ett colli

image118
Nygårdsarna på stallbacken

image119
2/4 Sorgligt. Benz ska flyga ut i världen och utbilda sej

image120
Hejdå så länge finaste Benz

image121
9/4 Torrt o fint i skogen och bustajm med Ellessar

image122
Solar oss lite bara

image123
11/4 Rapportinstruktioner

image124
Evil Wilma på A-station ;o)

image125
Goda Garp på samma station

image126
16/4 Ramona och valpisar

image127
Lacan och spårslut

image128
Enda rapportbilden på Garp (än så länge)

image129
Anna i bästa glesbygdskavajen :o)

RSS 2.0