så här trötta är vi efter flytten

image142

Garp sover med cigarren i munnen helt utslagen och My behagar hoppa upp och lägga sej bredvid UTAN att jag är i sängen. Löken blommar faktiskt. Vi håller på att landa i nya lägenheten men det går lite långsamt för jag är ganska klen och har fått nåt balansvirus. Känns som om jag är på en båt hela tiden. Inge kul.
Vi har hunnit träna bevakning en gång. Det var för varmt att spårträna tyckte herr ûberutbildaren ;o) Jag och Anna la spår efteråt då det hunnit svalna lite. Anna skurkade och la typ ett appellspår åt  Garp som han förstås klarade galant. Han markerar dock apporterna ytterst lite så jag får börja att göra dem roliga, annars lära jag inte hinna se nåt med det tempot Garp har i spåret. KUL KUL är det tycker vi båda! KRAAAM så länge!

image143

Garpen envisas med att sova med cigarr...håhåjaja!

RSS 2.0