kylan och ickekontaktbarheten

är jag less på, försöker greja igång IP-telefonin. Numret blir när det kommer igång 090-3492077. Min mobil är sjukare än vad jag trodde. Men den funkar ibland och då ringer sifo som besatta ...håhåjaja. Numret är fortfarande 0703029822. Ny mail är ellekaris snabela gmail.com. Skriver så konstigt så jag inte blir nerspammad men hoppas ni fattar. Återkommer och hoppas ni gör det!

nya vyer


Här bor vi numera. Bakom pilarna i den gula delen. Jag har fått allt renoverat utom golven då det bodde en kedjerökare där innan. Det tog tid men nu har vi fått landa. Skönt!


Lite exempel på vad vi har för omgivningar numera :oD








Som pricken över i så landade en sidensvans en meter över huvudet på My och satt kvar där en bra stund, orädd. Fick fram kameran men svårt att träffa rätt. Om man tittar noga ser man en grå blobb i trädet ;o)

VI TRIVS!

RSS 2.0