Vardagslunk mest

image303
Vi går och går och går .....här på väg till skolan.

image304
I skolan kan man råka ut för gullterror!

image305
Sen kan man tro att man har tagit världens bästa bild, och så blir det mest fånigt.....

image306
Vi åker buss heeeeemskt sällan. Garp tycker det är lite tråkigt för att inte tala om matte!

image307
My posar villigt.

image308
Som sagt, kräääjsy dog, krääjsy pictures.

image309
Garp på egna äventyr :o)

image310
Försök fota era hundar i rörelse och få båda bra, eller ens nån ;o)



Vi har vår här, var har ni er?

Vintern rasar

förhoppningsvis ut snart. Vill ut i skogen och spåra men än så länge snöstormar det ju var och varannan dag.

Har köpt dragsele och ska gå till skomakarn och fråga om han kan sy ihop lite brandslang med sten i åt mig. Köpt glukosamin i förbyggande syfte för säkerhets skull. Och ska jaga rätt på någon som har båt i Nydalasjön. Tycker älven är lite för ström o kall att simma ofta i. I övrigt betraktar jag Garp som frisk tills han visar ngt annat och kommer att göra allt vi brukar som vanligt. Tack alla för goa ord.

Har som Veronika legat sjuk, dock slapp jag värsta öronproblemen fast jag trodde det var på väg dit. Pendlade mellan 36 å 40 graders feber i 5 dagar. Fy bubblan. Tur jag har goda grannar som luftade mina hundar. Men nu är jag på benen till djurens stora glädje :o) Håll er friska alla! TJING!

RSS 2.0