mer sommar

Eddie med familj på besök
Älskade syster Tove med man Ola och blondinen Eddie på kärt besök. De är gladare än vad jag lyckades fånga just här. Vi ska strax iväg och ha en minispårkurs. eddie ska få visa husse och matte vad hundar kan göra och hur husse och matte kan få vara med och ha skoj på hundars sätt i skogen. För att hussar och mattar ska fatta vad vovvarna gör får vovvarna ta dem på släp i en lina för annars hänger de inte med.

i väntan på att få spåra
Här väntar vi på att spåret ska sätta sej så det gjorde vi med. Najsigt väder för spårning. Fuktigt och lite blåsigt men sköönt för luddbollar och andra. Eddie visade sedan galant var spåret gick och fick sej köttslams och bollar som avlöning för att han lär husse och matte hur man spårar. Fotografen var dessvärre inte tillräckligt simultanbegåvad för att föreviga hur själva inlärningen av husse och matte gick till.

systers mästerverk från stugan
En bonusbild som syster Tove tagit för några dagar sedan vid vår stuga nära Älvsbyn.

stulen från fostermor så ni får se mej med
Nån bild på mej måste man ju kanske peta in. Snodde den Veronika tog på ekipage Råggrindan´s Garp när de var här och hälsade på. Kram på er och vi ses snart hoppas jag! (Här ser Garp ut som sin far tycker jag.)

Kommentarer
Postat av: Ludde

ååååh, vilken härlig bild med regnbågen! Den hade jag velat se i verkligheten.
Usch va tråkigt, får du kli av badandet??? eller har du inte vuxit upp ännu pojkspoling.. ;) Bada är ju bland de bästaste som finns, å hoppa från brygga de har jag lärt mej... de e väldigt roligt, *PLASK* sen simmar man..
Hade varit kul å träffas nån gång, men de går nog inte, om nu inte vår kärlek från när du var putteliten dyker upp...
varför ska vi pojkar vara såhär..???
Solhälsningar
Pitepojken Ludde.

2007-07-12 @ 00:31:24
URL: http://ludde.webblogg.se
Postat av: Badgalningen Gaija

Oj.... Är ni på semetern? Min Pappa ska ha semestern så nu ska vi doppa ner båten i vattnet. jag gillar verkligen båten. Då får man verkligen bada! Hela dagarna om man vill...
Vilken gullig kompis du har. Och vad bra att din kompis kan lära sina mammor och pappor att sköta sig i skogen. Igår var vi ute i skogen och jag fick visa hur svårt det är att spåra på torrmark. men även hur duktig jag är på det. Dessutom var det ngn mycket slarvig människa som tappade mina leksaker i slutet på spåret! Jösses! Tänk om jag hade missat dom? Då hade jag varit tvungen att spåra ännu mer! det gäller att vara noga för man vet aldrig... Helt plötsligt så ligger favvogrejjen där ute i skogen helt ensam.
Min mamma säger att Ellis får låna bilder huuur mycket som helst! Du är så snygg så du är värd att visas upp!
Nospussar på dig och vi syns på lägret! Vi ska på kollo! =O)

2007-07-15 @ 21:54:28
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/
Postat av: Veronica och Gaija

Nu är Garps kusiner födda (2+3). Om åtta veckor flyttar lilla Exzena hem till oss. =O)
Hurra!
Och ännu mer hurra! Gaija har tagit LP2 nu... I går! Så nu väntar lkl3. Spännande!

2007-07-29 @ 14:30:48
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/
Postat av: Lie

Hallojsan igen!
Vi kommer troligast inte alls på kennellägret, ev en snabbvisit.... Mia den rackaren har ju bytt helg så vi går sökkurs då! Har du bilder så skicka de till [email protected] å de får gärna vara så stora spm möjligt!
Krameli-kram

2007-08-04 @ 20:53:52
URL: http://www.maximus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0