tappade tänder och mer snö

Nu har Garp tappat alla tänder han ska tappa, den sista caninen rök idag under wrestling med brorsan i snön. Jo det har äntligen kommit en del härlig vacker snö, men smhi hotar med ytterligare plusgrader framöver så det gäller att njuta av de få vita sekunderna. Guschelov för kameran! Som dessvärre snabbt drar ur batterierna så det blir lite lätt hysteriskt runt fotosessionerna ute för att dels få foton som är någorlunda skarpa, dels se till så att inte blixten löser ut vid fel tillfälle då det tar en minut att ladda upp kameran igen och så hinna med de något rörliga motiven. Men det blir fint när det klaffar!
Annars rullar det på. Jag och Garp ska ha en koppelträningsvecka. Kontakt och inte dra övningar + allt annat vi vardagstränar på. På promenaderna brukar jag ju locka och be Garp att gå upp på olika konstiga saker. Just cementrundeln här på bilden under var lite läskig första gångerna. Den har dessutom ett skramlande durklock, men Garp övervann sej ganska snabbt och idag när vi passerade så hoppade han smidigt upp och satte sej som för att posera helt obedd :o) Han satt så pass länge alldeles av sej själv så jag han fippla igång kameran och joxa med inställningar o zoom och ändå hinna skjuta flera fina bilder. Tackar liksom! Nu följer foton på det och den senare långprommisen med hela flocken skock ;o)

jag hoppar upp här o ser snygg ut matte!

norrländsk ferdinand

flockskock

Lacy o Nato posar

bröderna posar

Kommentarer
Postat av: anna

Vikka snygga brorsor...

2007-01-18 @ 09:40:40
Postat av: Sosso & Ludde

ååh, va fina biler ni tagit =) typiska jag bilder :) //Sofia, å Ludde

2007-01-18 @ 20:42:21
URL: http://ludde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0