hektisk hundhelg med därpå följande väderkoma

I helgen var det full rulle ute i spår och rapportskogen. Ganska härligt väder med kallt och vackert på lördagen med mulnande på söndagen för att landa i...katastrof! Regn o blötsnö om vartannat. Garp gillar INTE när det blåser åttielva sekundmeter slasksnö in i rumpan. Nå vem gör det? Så vi roar oss bäst vi kan inomhus. Klipper klor och letar karra och kampar snusktrasan och ligger på golvet och ålar mest hela tiden. Och snarkar förstås. Hänga i varandras dubbelhakor har blivit en ny lek till mattes fasa ;o)
Sen drar jag ut två bambis som är ganska nödbedda må jag säga. Å andra sidan bjuder jag inte dem på regnställ och broddar. Ska man göra det? Näe nån måtta får det vara, ska Garp ha rosa stövlar kanske?
Mina raringar har inte fastnat på bild under helgen. Jag var för upptagen med att hänga med i spårlina o plocka snitslar för det, men några bilder på de andra kommer här.

anna & vissla i säck på a-station

ramona & nano a-stationerar

vissla och kamilla

benz och lite anna

Kommentarer
Postat av: Sosso & Ludde

Vad mysigt ni verkar ha haft det!
Titta in på min blogg, för den har jag nu uppdaterat med en massa rüliga saker =)

MVH
Ludde

2007-01-11 @ 18:05:16
URL: http://ludde.webblogg.se
Postat av: anna

Snygga bilder! :)

2007-01-13 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0