efter regn kommer sol

Idag var det plötsligt kanonväder. -8 och sol på en frostnupen omvärld. Fast när jag gick ut på tidiga morgonkisseriet  så kom det några droppar REGN trots att det var -8. Mycket märkligt och ganska äckligt så vi gick och lade oss igen och när vi vaknade var det så här fint

sicken benföring *s*

å tungföringen då

så himla fin dag

nå är jag för smal eller?

i full sprutt

ngn vänlig människa tappar saker som vi kan träna med

busiga barn på bron

på hemväg

kanonfint

Det var 2½ timmes ren njutning må jag säga. Håller tummarna för fler såna här dagar!
Trevlig helg på er därute!

Kommentarer
Postat av: anna

Ja de må jag säga...mysigt alltså :)

2007-01-13 @ 12:16:04
Postat av: Veronica och Gaija med familj

Hur ska det här sluta? Om Garp fortsätter att vackra på sig så här så ligger ju Gaija snart i lä...

Han är så OERHÖRT SNYGG lillkillen din! =O)

Han verkar växa balanserat i kroppen. Och han ser så harmonisk ut på bilderna! Lillälsklingskillen! =O)

Det är4 så roligt att det går bra för er. Längtar så att få träffa er alla tre! *kramisar från söiga Piteå*

2007-01-14 @ 16:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0