Mina hjärtans dag!

Idag kör vi EFIT (ett foto i timmen) enligt uppdrag :o) Låter bilderna babbla för sej själv:
kör en EFIT (ett foto i timmen) idag. Godmorgon!
Frukosten slut
Jag hjärtar My
hjärtlig snölek
vi apporterar inte bara hjärtan idag! Kolla in vad!!
bara söööt
matte måste larva sej lite
hjärtmums
ett hjärta tål inte vilken behandling som helst
Garp & mer hjärta
rött ska det va
dagens egentliga huvudsyssla - TVÄTTSTUGA
teven lockade inte särskilt
Garp intresserar sej för konsten
gonatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysig alla-upp&nervända-stjärtars dag i efterskott hundumpis! Jag längtar till Norrland och tar tillbaks liknelsen med Tantolunden häromdan. Det vintergnistrande här i storstan var över innan mitt tangentbord hunnit svalna. Det postiva med det är att golfbanan som är det morgonpromenadstråk som lämpar sig bäst för hundbus befolkas av färre skidåkare. Så jag har lovar mina fyrbenta en rundvandring där med verkställighet inom den närmaste halvtimmen.

Stor kram - forstätt fota - inte som att ses irw men trevligt alternativ.

Lena & hela hydet

2007-02-15 @ 06:27:40
Postat av: Veronica och Gaija

oj vad stor Busiga galna söta gosiga gulliga garpen har blivit // gaijas lillmatte //Amanda

2007-02-22 @ 20:54:52
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0