full rulle

Jag har börjat starta eget utbildning så nu är det lite annat än bloggeri som tar upp min tid. Kameran strejkar ju dessutom när det är kallt så det har inte blivit så mycket fotat på hundlivet utomhus heller.
Det går framåt på alla andra fronter iallafall. Håll tummarna för att jag hittar och får den ultimata lokalen! Jag har några på gång. SPÄNNANDE!!  Nä hörni nu ska jag fortsätta med att berätta för min handledare varför det är viktigt med konkurrentanalys och volymberäkning...hmmmm ;o)
Här får ni lite ögonfägnad så länge och KRAMAR å slafs från oss 3 här!

sol och snö och bröder....igen :o)
Nato kniper ihop ögonen IGEN
lite träning med benz ramona o anna IGEN ;o)


Kommentarer
Postat av: Veronica och Gaija

Guuuud så snygga killarna G är! Vilka maffiga gossar det börjar bli! Lycka till nu med alla lokalerna. Det är sååå roligt och spännande med allt ditt grejs. =O)

2007-02-27 @ 23:46:39
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/
Postat av: Eva-Lena, Quick och Morre

Guud så snygg han blivit Garp :)
Quick växer och det bara sprutar ut tänder varje dag på henne nu *skratt* Luktar förjävligt gör hon med....Men förhoppningsvis är det övergående sen när tandömsningen gett sig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0