My according to Garp

Här har det introducerats fler familjemedlemmar. Jag och far som haft My stämde träff på en neutral skolplan här bredvid. Garp skällde inte på My när de kom gående men My tyckte nog att jag hade en ganska besvärlig o lite äcklig överraskning med mej. Blev inget fotande, fixade inte riktigt den logistiken ;o)

Ute går det bra, till och med lekinviter från båda. Dock är ju My av en ofysisk lektyp (collieblandning som helst vill bara jaga runtrunt) och Garp av en mer närgången och brottarvan lektyp. Men jag är glad för de försöker och nån gång kanske de hittar ett gemensamt lekspråk. De har ju tiden för sej om man så säger.
Inne får jag vara mer konstapel o visa stopptecken och färdriktning med batongen ;o)  My tycker att Garp var en lite för stor kille för att passa ihop med valplukten, men när matte knäpper med fingrarana så vaknar hon till sans. Några timmar till så lär hon sej gilla läget förhoppningsvis. För läget är så här det har matte bestämt! Garp är en lyhörd och klok kille och han har redan fattat att hon kanske verkar lite läskig ibland men hon är ju inte farlig och matte å ja har ju annat kul att göra tillsammans :o) Gick ut på gården för en kissrunda nyss och My lät sej pussas på och sen sprang de runt några varv till min stora förtjusning, och så hade jag glömt kameran uppe...S..T oxå! Nå det kommer ju fler chanser!

dagens första hälsning på döbeln

dagens andra hälsning till döbeln

Kommentarer
Postat av: Sosso & Ludde

Hej Garp.. Ludde här.. Jag har hört att du har de bra hos din nya mamma... saknar dej, måste få träffa dej snart igen! kika in på min sida så ska du få se min julhälsning. puss å kram //Ludde.

2006-12-23 @ 21:34:21
URL: http://ludde.webblogg.se
Postat av: Lie och grabbarna grus

Hejsan och välkommen till Rågisgänget! Kommer följa er med spänning :O)
Skicka gärna foton till mailadressen jag skrivit så lägger jag in de på sidan!
Ha en riktig toppenjul, men det kan väl inte bli annat med en sådan julklapp som Garp ;O)
Kramar från Luleå
/Annelie, Maximus och Nemo

2006-12-24 @ 09:27:02
URL: http://www.maximus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0